Reklamace Acer

Diskuze z oboru IT - HW, SW...
Avatar uživatele
Tomáš Halfar
Návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 5. Duben 2011, 15:45
Typ studia: Magisterský
Obor: Informatika
Ročník: 1
Gender: None specified
Kontaktovat uživatele:

Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod Tomáš Halfar » 24. Leden 2012, 11:20

Nazdar, nedávno se mi pokazil můj notebook (což pro mě bylo opravdu velice frustrující) značky Acer. Najednou přestala fungovat klávesnice. I když myslím, že částečná vina byla na mé straně. Nebylo vyjímkou, že jsem nad notebookem jedl, pil a mnohdy i víc :evil:  Proto jsem se celkem bál, jestli reklamaci uznají.
Zavolal jsem tedy na infolinku Aceru a operátorovi nahlásil výrobní číslo a závadu. On se mnou všechno vyřešil a sepsal, přičemž jsem dostal instrukce jak notebook zabalit. Další den (necelých 24 hodin na to) přijela služba PPL na náklady Aceru a notebook převzala. Den po odjezdu PPL mi přišla smska i e-mail, že notebook převzala společnost Acer a přesně za týden od hovoru s operátorem jsem měl notebook u sebe. Klávesnici vyměnili, otestovali všechno ostatní v notebooku a ještě se mi omluvili :D
Ze začátku jsem se reklamace kvůli pověsti společnosti Acer bál, ale po této zkušenosti všem doporučuju ;)
"The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents."
Acer Aspire TimeLineX 3820TG with Linux Mint & Windows 7 Professional
Nexus 5 with Android 5.0.1. Lollipop

Avatar uživatele
radeczek
Mírně pokročilý
Příspěvky: 191
Registrován: 7. Březen 2011, 12:14
Typ studia: Magisterský
Obor: Informatika
Ročník: 1
Gender: None specified
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod radeczek » 24. Leden 2012, 11:26

Týjo, tak to je fajn, že se člověk ještě může potkat s takovým přístupem... Paráda.

Avatar uživatele
Razzor
Návštěvník
Příspěvky: 63
Registrován: 20. Září 2011, 15:00
Typ studia: Bakalářský
Obor: Aplikovaná informatika
Ročník: 1
Gender: None specified

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod Razzor » 24. Leden 2012, 11:31

ten pristup takovej je proto, ze to sou neuveritelny kramy a reklamace je u nich asi pravidlem :D

w4rr10r
Pokročilý
Příspěvky: 389
Registrován: 10. Červen 2011, 10:57
Typ studia: Magisterský
Obor: Informatika
Ročník: 1
Gender: None specified

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod w4rr10r » 24. Leden 2012, 11:59

Acer relativně nedávno měnil servis poskytující záruční opravy, takže zjevně se to změnilo z "absolutní peklo" na "normálka". Nicméně u slušných výrobců (a odpovídajících produktových řad) se stále ještě počítá s tím, že (1) by vůbec nemělo dojít k poruše a reklamaci, (2) měla by proběhnout oprava do druhého dne u zákazníka. Aneb plastový křáp od pofidérního čínského výrobce je furt plastový křáp od pofidérního čínského výrobce.
návod k připojení na neoficiální/studentský IRC kanál: http://ur1.ca/fegw1

klávesnicový guru, yo!

Avatar uživatele
Tomáš Halfar
Návštěvník
Příspěvky: 72
Registrován: 5. Duben 2011, 15:45
Typ studia: Magisterský
Obor: Informatika
Ročník: 1
Gender: None specified
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod Tomáš Halfar » 24. Leden 2012, 12:05

Tak já jsem už jednoho Acera měl a pokud se k němu člověk chová tak jak by měl, tak není o nic horší než ostatní značky. Nehledě na to, že dneska se už všechno montuje na Tchajwanu. Ten starý Acer (Extensa 5620Z) jsem měl od roku 2007 a stále ho ještě využívá moje babička a to nebyl v servise ani jednou. A jak w4rr10r zmiňoval opravu do druhého dne u zákazníka, tak by mě teda zajímalo u kterého výrobce je to normální. Co vím, tak NBD garantuje v rámci záruky jenom Dell a u ostatních výrobců je to otázkou doplatku (ne malého) a to Acer nabízí taky. Tudíž si nemyslím, že Acer je dneska nějaká špatná značka.
"The Internet: where men are men, women are men, and children are FBI agents."
Acer Aspire TimeLineX 3820TG with Linux Mint & Windows 7 Professional
Nexus 5 with Android 5.0.1. Lollipop

Avatar uživatele
radeczek
Mírně pokročilý
Příspěvky: 191
Registrován: 7. Březen 2011, 12:14
Typ studia: Magisterský
Obor: Informatika
Ročník: 1
Gender: None specified
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod radeczek » 24. Leden 2012, 12:08

Mě osobně vyletěl z klávesnice "Enter" - reklamoval jsem to u prodejce (CZC.cz), notebook jsem neměl měsíc a pak jej vrátili, že je to mechanická závada a moje blbost (asi jsem do toho moc mlátil či co). Prostě fail.

Mám Lenovo g560.

w4rr10r
Pokročilý
Příspěvky: 389
Registrován: 10. Červen 2011, 10:57
Typ studia: Magisterský
Obor: Informatika
Ročník: 1
Gender: None specified

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod w4rr10r » 24. Leden 2012, 12:30

Vůbec nejde o to, kde se to montuje. Jde o výstupní kontrolu kvality a to, z čeho se to montuje. Spotřební modely se bastlí z toho, co zrovna dodavatelé mají, zatímco u vyšších řad se počítá s určitými součástkami. Taky je rozdíl v návrhu — pokud jste někdo rozmontovávali třeba acer a thinkpad, museli jste si všimnout rozdílu. Taky je rozdíl např. v chlazení.

V rámci "katování kostů" se bohužel šidí všude, ale co byste za ty prachy chtěli? Kolik stál před osmi lety nejlevnější laptop a kolik stojí dnes? Zohledněte inflaci.

U opravdového Dellu Latitude, Lenovo ThinkPadu atp. samozřejmě rozšířená záruka je. Třeba za příplatek ("katování kostů" ještě jednou), ale je. Možná ji na nějaké vyšší modely nabízí i Acer (před několika lety dokonce měli velmi dobrou řadu s kovovým šasi).

Tolik k mému svatému tažení proti spotřebnímu přístupu k elektronice. Plasťáček jsem si koupil i já... ovšem poprvé a naposledy.
návod k připojení na neoficiální/studentský IRC kanál: http://ur1.ca/fegw1

klávesnicový guru, yo!

Avatar uživatele
Razzor
Návštěvník
Příspěvky: 63
Registrován: 20. Září 2011, 15:00
Typ studia: Bakalářský
Obor: Aplikovaná informatika
Ročník: 1
Gender: None specified

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod Razzor » 24. Leden 2012, 14:39

ja vyhodil 25k pred 3-4 rokama za Acer aspire 5630(nebo nak tak) a to bylo peklo.. nerek bych, ze sem se k nemu choval spatne.. vetsinu casu stravil doma na stole.. reklamoval sem ho tak 3x.. nejvetsi problem snad bylo neustaly prehrivani.. odvezl sem ho na reklamaci, tam ho akorat vycistili(buhvi jestli ho vubec rozdelali) a vratili mi ho, za pul roku stejnej problem, a taky pro me nepochopitelnej problem-nefungoval cas :D

sice doted funguje, ale porad spatne ukazuje cas a datum(nevim co s tim) a semtam ho rozdelam a vycistim, taky ma neco s diskem, ale zatim to funguje, takze... :P

Avatar uživatele
lukas.beran
Pokročilý
Příspěvky: 336
Registrován: 24. Září 2010, 10:59
Gender: Male
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod lukas.beran » 24. Leden 2012, 15:04

S reklamací u Aceru mám ještě lepší zkušenosti. V pondělí byla hlášena závada, v úterý přijelo PPL a notebook odvezlo, v pátek přivezli zcela nový notebook, protože původní měl vadnou základní desku, a proto poslali fungl nový.

Jinak ale jsou to plasťáky, ty konstrukce jsou dost pofidérní, velice měkké víko (snadno ho prohnete), klávesnice se při tlaku na zavřené víko otiskuje do displeje, často nekvalitní klávesnice a touchpady, malé výdrže na baterie, hlučné chlazení, plastové panty displeje, které rady praskají apod. Navíc nemají možnosti dokovací stanice (pro mě naprosto zásadní věc) a často není vůbec možnost rozšířené záruky a pokud možnost je, tak za šílené peníze. Čím vyšší řada notebooků, tím bývá rozšířená záruka levnější, třeba Lenovo má u ThinkPadů rozšíření na 3y NBD On-Site za pár stovek, což se vyplatí.

Já jsem si koupil minulý rok vyšší střední třídu v podobě HP ProBook 6450b a k tomu dokovací stanici a rozšířenou záruku (3 roky Next Business Day On-Site) za cca 3000 Kč a jsem spokojený. Notebook je stále jako nový, baterie stále drží přes 5 hodin, klávesnice má odtokové kanálky pro tekutiny, kovové panty displeje, velice pevná konstrukce, příjemně tiché chlazení a pohodlná klávesnice i touchpad.

Otec si teď v lednu koupil DELL Latitude E6420, což je ta nejvyšší řada od DELLu a to je úplně jiná liga. Celé tělo z hořčíkových slitin, naprosto pevná konstrukce, která se ani nepohne, notebook můžete nosit v otevřeném stavu za roh víka a nic se neděje. Naprosto tiché chlazení, kdy větráček běží opravdu jen při výrazněji zvýšené zátěži. Výdrž na baterii cca 12-13 hodin. V základu samozřejmě 3 roky NDB on-site mezinárodní záruka rozšířená na 5 let i s ochranou proti náhodnému poškození (= zničení nebo poškození notebooku vlastní vinou) a pojištěním proti krádeži.


Ono se může zdát, že všechny notebooky jsou +- stejné, ale když si zkusíte vzít do ruky různé třídy notebooků, tak poznáte, že ty rozdíly jsou opravdu nemalé. A další rozdíly se pak hlavně projeví po několika letech používání.
Ing. Lukáš Beran
Partner Technical Consultant ve společnosti Microsoft
https://www.lukasberan.cz/ - osobní blog s technickými články a návody

Miroslav87
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 27. Březen 2016, 21:56
Typ studia: Doktorský
Obor: Učitelství výpočetní techniky pro střední školy
Gender: None specified

Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod Miroslav87 » 27. Březen 2016, 22:25

Dobrý den,,chtěl bych se zeptat,, seká se mi obraz v aplikaci o2?

cirdazbukovca
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 24. Únor 2017, 21:00
Typ studia: Magisterský
Obor: Informatika
Ročník: 2
Gender: None specified

Re: Reklamace Acer

Nepřečtený příspěvekod cirdazbukovca » 24. Únor 2017, 21:05

reklamace notebooku jsou vždycky problém. Ne vždy se povede vše dořešit ke spokojenosti nakupujícího. Naštěstí existují páky a pokud bys měl problém jak dál postupovat zkus si pročíst článek na tomto blogu a vložit sem poptávku na vyřízení reklamaci . Vyřídí vše bez problémů a zdarma. Mi to pomohlo při reklamaci mobilu. S reklamacemi jsou vždy jen problémy.


Vrátit se na “Odborná diskuze”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host